Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwroty i reklamacje
  • Ilość produktów: 433
  • Ilość kategorii: 62
  • Ilość promocji: 98
  • Ilość nowości: 15
  • Aktualnie klientów na stronie: 2
  • Sklep odwiedziło: 65879 klientów
  • Sklep działa od: 09-09-2022

Zwroty i reklamacje

 Odstąpienie od umowy 
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podania 

jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów innych niż bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, 

składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu) dni. 

2. Termin na odstąpienie od Umowy Sprzedaży, wskazany w ust. 1, rozpoczyna bieg od dnia objęcia rzeczy 

będącej przedmiotem Umowy Sprzedaży w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią 

inną niż przewoźnik. W przypadku umowy dotyczącej kilku rzeczy, które są dostarczane osobno, 

termin rozpoczyna bieg od dnia objęcia w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osoba

trzecią inną niż przewoźnik ostatniej z rzeczy. 
3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. 

Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. 

Przedmiot sprzedaży należy zwrócić na następujący adres: Taheebo Sp. z o.o. - Dystrybucja Sp.k. ul. Komora 32, 32-091 Michałowice w terminie 14 dni, licząc od dnia, 

w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od danej Umowy Sprzedaży. 

Termin jest zachowany, jeżeli Przedmiot sprzedaży zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni. 

4. Zgodnie z Ustawą prawu odstąpienia od Umowy sprzedaży nie podlega Przedmiot sprzedaży wskazany 

w art. 38 Ustawy, to jest w szczególności jeżeli Przedmiotem sprzedaży jest rzecz nieprefabrykowana, 

wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta. 
5. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od danej Umowy Sprzedaży, Konsument ma obowiązek poinformować 

Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia 

wyrażonego w dowolnej formie (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). 

6. Konsument może skorzystać z Formularza odstąpienia, ale nie jest to obowiązkowe. 

7. Aby zachować termin do odstąpienia od danej Umowy Sprzedaży wystarczy, aby Konsument wysłał informację 

dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od danej Umowy Sprzedaży 

przed upływem terminu. 

8. W przypadku odstąpienia od danej Umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane 

od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Przedmiotu sprzedaży (z wyjątkiem dodatkowych kosztów 

wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób 

dostarczenia oferowany Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, 

w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia 

od danej Umowy sprzedaży. 

9. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez 

Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. 

10. W żadnym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności. 

Jeżeli w przypadku umowy zawieranej na odległość Konsument nie oferuje ponoszenia kosztów zwrotu 

Przedmiotu sprzedaży, a ten ostatni ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany 

poczta, Konsument będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w kwocie zgodnej z cennikiem przesyłek zawartym na stronie www.herbaty-ziola.pl. 

11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Przedmiotu sprzedaży lub 

do czasu dostarczenia mu przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, 

które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

12. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Przedmiotu sprzedaży wynikające z korzystania 

z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. 

Procedura reklamacji 
1. Reklamacje można składać na adres Sprzedawcy pocztą lub drogą elektroniczną poprzez 

wysłanie wiadomości e-mail. 

2. Składając reklamację należy dostarczyć reklamowaną rzecz na następujący adres: ul. Komora 32, 32-091 Michałowice. 

W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty dostarczenia rzeczy ponosi Sprzedawca. 

3. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje zgodnie z przepisami prawa. 

4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację i poinformuje o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni, 

licząc od dnia złożenia reklamacji. 

 


Przejdź do strony głównej
Copyright © Taheebo Sp. z o.o. - Dystrybucja Sp.k. - Realizacja: follow.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu